Thomas Breitling - The new face of men's fashion

A Thomas Breitling márka története egyedülálló módon ötvözi a hagyományt és a modernitást. A márkát alapító Thomas Breitling nem csupán névrokona, hanem valódi unokatestvére volt a legendás óragyáros Léon Breitlingnek. Míg Léon a precíziós időmérő eszközök világában alkotott maradandót, Thomas a szabómesterség és az elegáns férfidivat iránti szenvedélyét követte, ezzel megteremtve saját örökségét a divat világában.

BE A REAL MAN!

A márka egyedi hangulatát a klasszikus szabásvonalak, a prémium minőségű anyagok és a karakteres dizájn határozza meg. A kollekciókban dominálnak a színes pólók, elegáns ingek és jellegzetes csíkos anyagok, melyek mind azt a célt szolgálják, hogy a modern férfi önazonosan, mégis stílusosan jelenhessen meg a hétköznapokban és az üzleti életben egyaránt.

A márka nemzetközi szinten is jelen van: több, Magyarországon forgatott külföldi filmben is láthattuk már világsztárokon a Thomas Breitling ruhadarabokat, tovább erősítve a brand exkluzív, prémium megjelenését. Csak pár ismert név a hazánkban forgatott filmek világából és azokról a szereplőkről, akiken láthattuk a Thomas Breitling márka egy-egy darabjait: Will Smith, Brad Pitt vagy akár Jeff Bridges.

A “Be a Real Man” szlogen – amely hivatalosan védjegyként bejegyzett – tökéletesen összefoglalja a márka küldetését: támogatni a férfiakat abban, hogy bátran és stílusosan legyenek önmaguk, a divat és a fenntarthatóság értékeivel összhangban.