Thomas Breitling - A férfidivat új arca

A Thomas Breitling márka története egyedülálló módon ötvözi a hagyományt és a modernitást. A márkát alapító Thomas Breitling nem csupán névrokona, hanem valódi unokatestvére volt a legendás óragyáros Léon Breitlingnek. Míg Léon a precíziós időmérő eszközök világában alkotott maradandót, Thomas a szabómesterség és az elegáns férfidivat iránti szenvedélyét követte, ezzel megteremtve saját örökségét a divat világában.

Be a Real Man!

A márka egyedi hangulatát a klasszikus szabásvonalak, a prémium minőségű anyagok és a karakteres dizájn határozza meg. A kollekciókban dominálnak a színes pólók, elegáns ingek és jellegzetes csíkos anyagok, melyek mind azt a célt szolgálják, hogy a modern férfi önazonosan, mégis stílusosan jelenhessen meg a hétköznapokban és az üzleti életben egyaránt.


A Thomas Breitling ruhák 2009 óta elérhetők Magyarországon, és azóta is egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek azok körében, akik a prémium kategóriás férfidivat szerelmesei. A márka célközönsége hasonló, mint a Gant, a Ralph Lauren vagy a Paul and Shark esetében: az öntudatos, igényes férfi, aki fontosnak tartja a minőséget, a stílust és a fenntarthatóságot is.


A Thomas Breitling nem csupán ruhákat kínál – hanem egy életérzést képvisel. A márka kifejezetten a céltudatos, határozott és önazonos férfiakat szólítja meg, akik büszkén vállalják saját stílusukat, értékeiket és ambícióikat.


Ezt a filozófiát olyan ismert és elismert magyar személyiségek is képviselik, akik maguk is a márka elkötelezett hívei: Árpa Attila, Scherer Péter, Mucsi Zoltán, valamint a sportélet kiemelkedő alakjai, mint Kammerer Zoltán, Mercz Tamás, Tóth Dávid és Kemény Dénes. A “Nemzet Aranyai” című film egyik fő támogatója is a márka volt, és a filmben szereplő egykori olimpikonok többsége is szívesen viseli a Thomas Breitling darabokat.


A fiatalabb generációban is egyre népszerűbb a márka: támogatottjai között szerepelnek a tehetséges motorversenyzők Zsigovics Norbi és Kardos Gergő, valamint a világbajnok kajakos testvérpár, Hídvégi Hunor és Hídvégi Zalán.


A márka nemzetközi szinten is jelen van: több, Magyarországon forgatott külföldi filmben is láthattuk már világsztárokon a Thomas Breitling ruhadarabokat, tovább erősítve a brand exkluzív, prémium megjelenését. Csak pár ismert név a hazánkban forgatott filmek világából és azokról a szereplőkről, akiken láthattuk a Thomas Breitling márka egy-egy darabjait: Will Smith, Brad Pitt vagy akár Jeff Bridges.


A “Be a Real Man” szlogen – amely hivatalosan védjegyként bejegyzett – tökéletesen összefoglalja a márka küldetését: támogatni a férfiakat abban, hogy bátran és stílusosan legyenek önmaguk, a divat és a fenntarthatóság értékeivel összhangban.